Welcome to Gaia! ::

† The Videl Academy † [O/A]

Back to Guilds

When the clock strikes twelve, the school becomes hell... 

Tags: Horror, Mystery, Suspense, Supernatural, Academy 

Reply Proceed...
OOC Chat Goto Page: 1 2 3 ... 4 ... 147 148 149 150 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

XxIce_ReaperxX
Captain

Lonely Phantom

10,725 Points
  • Perfect Attendance 400
  • Partygoer 500
  • Forum Sophomore 300
PostPosted: Sat Feb 21, 2015 11:06 pm
Says it all in the title.  
PostPosted: Sat Feb 28, 2015 12:48 am
*creeps in and looks around* Well, this seems interesting..  

Mystiecat537
Crew

Pure-hearted Hellhound

31,600 Points
  • Wintersday Bard 50
  • Demonic Associate 100
  • Knight of Flurries 150

XxIce_ReaperxX
Captain

Lonely Phantom

10,725 Points
  • Perfect Attendance 400
  • Partygoer 500
  • Forum Sophomore 300
PostPosted: Sat Feb 28, 2015 12:53 am
Mystiecat537
*creeps in and looks around* Well, this seems interesting..


*pops out of nowhere* Aye! Long time no see, it took me quite awhile to set up this guild ^^;;  
PostPosted: Sat Feb 28, 2015 1:00 am
XxIce_ReaperxX
Mystiecat537
*creeps in and looks around* Well, this seems interesting..


*pops out of nowhere* Aye! Long time no see, it took me quite awhile to set up this guild ^^;;


Eek! *jumps away, then looks a you.. Before suddenly tackling you* I noticed! But it looks super fun! Kinda wondering about maybe asking to make a demon-y sort of character(who would most definitely be insane because I haven't gotten to use that character yet)... But not really sure.  

Mystiecat537
Crew

Pure-hearted Hellhound

31,600 Points
  • Wintersday Bard 50
  • Demonic Associate 100
  • Knight of Flurries 150

XxIce_ReaperxX
Captain

Lonely Phantom

10,725 Points
  • Perfect Attendance 400
  • Partygoer 500
  • Forum Sophomore 300
PostPosted: Sat Feb 28, 2015 1:14 am
Mystiecat537
XxIce_ReaperxX
Mystiecat537
*creeps in and looks around* Well, this seems interesting..


*pops out of nowhere* Aye! Long time no see, it took me quite awhile to set up this guild ^^;;


Eek! *jumps away, then looks a you.. Before suddenly tackling you* I noticed! But it looks super fun! Kinda wondering about maybe asking to make a demon-y sort of character(who would most definitely be insane because I haven't gotten to use that character yet)... But not really sure.


Gah-! *nervous laugh* Sorry about that, take all the time you need to think about it. Well until when the guild is official open *holds up a closed/open sign*  
PostPosted: Sat Feb 28, 2015 1:19 am
XxIce_ReaperxX
Mystiecat537
XxIce_ReaperxX
Mystiecat537
*creeps in and looks around* Well, this seems interesting..


*pops out of nowhere* Aye! Long time no see, it took me quite awhile to set up this guild ^^;;


Eek! *jumps away, then looks a you.. Before suddenly tackling you* I noticed! But it looks super fun! Kinda wondering about maybe asking to make a demon-y sort of character(who would most definitely be insane because I haven't gotten to use that character yet)... But not really sure.


Gah-! *nervous laugh* Sorry about that, take all the time you need to think about it. Well until when the guild is official open *holds up a closed/open sign*


Hmph. *hugs* Well, okies then. ^^ I shall do some thinking.  

Mystiecat537
Crew

Pure-hearted Hellhound

31,600 Points
  • Wintersday Bard 50
  • Demonic Associate 100
  • Knight of Flurries 150

XxIce_ReaperxX
Captain

Lonely Phantom

10,725 Points
  • Perfect Attendance 400
  • Partygoer 500
  • Forum Sophomore 300
PostPosted: Sat Feb 28, 2015 1:32 am
Mystiecat537
XxIce_ReaperxX
Mystiecat537
XxIce_ReaperxX
Mystiecat537
*creeps in and looks around* Well, this seems interesting..


*pops out of nowhere* Aye! Long time no see, it took me quite awhile to set up this guild ^^;;


Eek! *jumps away, then looks a you.. Before suddenly tackling you* I noticed! But it looks super fun! Kinda wondering about maybe asking to make a demon-y sort of character(who would most definitely be insane because I haven't gotten to use that character yet)... But not really sure.


Gah-! *nervous laugh* Sorry about that, take all the time you need to think about it. Well until when the guild is official open *holds up a closed/open sign*


Hmph. *hugs* Well, okies then. ^^ I shall do some thinking.


No pressure! No problem! No hurries! No worries! You have the time in the world! Yep! No rush, girl! I will shut up now!  
PostPosted: Sat Feb 28, 2015 1:50 am
XxIce_ReaperxX
Mystiecat537
XxIce_ReaperxX
Mystiecat537


Eek! *jumps away, then looks a you.. Before suddenly tackling you* I noticed! But it looks super fun! Kinda wondering about maybe asking to make a demon-y sort of character(who would most definitely be insane because I haven't gotten to use that character yet)... But not really sure.


Gah-! *nervous laugh* Sorry about that, take all the time you need to think about it. Well until when the guild is official open *holds up a closed/open sign*


Hmph. *hugs* Well, okies then. ^^ I shall do some thinking.


No pressure! No problem! No hurries! No worries! You have the time in the world! Yep! No rush, girl! I will shut up now!


Okie dokies. XD Hahahaha... That's kinda funny.. *glomps*  

Mystiecat537
Crew

Pure-hearted Hellhound

31,600 Points
  • Wintersday Bard 50
  • Demonic Associate 100
  • Knight of Flurries 150

XxIce_ReaperxX
Captain

Lonely Phantom

10,725 Points
  • Perfect Attendance 400
  • Partygoer 500
  • Forum Sophomore 300
PostPosted: Sat Feb 28, 2015 10:37 am
Mystiecat537
XxIce_ReaperxX
Mystiecat537
XxIce_ReaperxX
Mystiecat537


Eek! *jumps away, then looks a you.. Before suddenly tackling you* I noticed! But it looks super fun! Kinda wondering about maybe asking to make a demon-y sort of character(who would most definitely be insane because I haven't gotten to use that character yet)... But not really sure.


Gah-! *nervous laugh* Sorry about that, take all the time you need to think about it. Well until when the guild is official open *holds up a closed/open sign*


Hmph. *hugs* Well, okies then. ^^ I shall do some thinking.


No pressure! No problem! No hurries! No worries! You have the time in the world! Yep! No rush, girl! I will shut up now!


Okie dokies. XD Hahahaha... That's kinda funny.. *glomps*

Oh may I continue o•o *takes a deep breath*
- Oh almost forgot if you know anyone that might be interested in joining in, tell them about this guild, this guild right here! *flashy arrows points at the guild*  
PostPosted: Sat Feb 28, 2015 10:43 am
XxIce_ReaperxX
Mystiecat537
XxIce_ReaperxX
Mystiecat537


Hmph. *hugs* Well, okies then. ^^ I shall do some thinking.


No pressure! No problem! No hurries! No worries! You have the time in the world! Yep! No rush, girl! I will shut up now!


Okie dokies. XD Hahahaha... That's kinda funny.. *glomps*

Oh may I continue o•o *takes a deep breath*
- Oh almost forgot if you know anyone that might be interested in joining in, tell them about this guild, this guild right here! *flashy arrows points at the guild*


You may. *grins* I will be sure to tell people about it.  

Mystiecat537
Crew

Pure-hearted Hellhound

31,600 Points
  • Wintersday Bard 50
  • Demonic Associate 100
  • Knight of Flurries 150

XxIce_ReaperxX
Captain

Lonely Phantom

10,725 Points
  • Perfect Attendance 400
  • Partygoer 500
  • Forum Sophomore 300
PostPosted: Sat Feb 28, 2015 11:16 am
Mystiecat537
XxIce_ReaperxX
Mystiecat537
XxIce_ReaperxX
Mystiecat537


Hmph. *hugs* Well, okies then. ^^ I shall do some thinking.


No pressure! No problem! No hurries! No worries! You have the time in the world! Yep! No rush, girl! I will shut up now!


Okie dokies. XD Hahahaha... That's kinda funny.. *glomps*

Oh may I continue o•o *takes a deep breath*
- Oh almost forgot if you know anyone that might be interested in joining in, tell them about this guild, this guild right here! *flashy arrows points at the guild*


You may. *grins* I will be sure to tell people about it.


Thank you ^•^ now...where was I?... Oh yeah
I'll shut up now!... Nah! Ha! You have a lot of time before the bomb goes. Tick tock tick tock. Boom! Boom! Boom! I can't stop singing this bloody tone! Tone! Tone! Ha! Ha! It makes my brain go boom! Boom! Boooooooom! *explosion from a guild next door*
Yeah no pressure mate. =3  
PostPosted: Sat Feb 28, 2015 11:22 am
XxIce_ReaperxX
Mystiecat537
XxIce_ReaperxX
Mystiecat537


Okie dokies. XD Hahahaha... That's kinda funny.. *glomps*

Oh may I continue o•o *takes a deep breath*
- Oh almost forgot if you know anyone that might be interested in joining in, tell them about this guild, this guild right here! *flashy arrows points at the guild*


You may. *grins* I will be sure to tell people about it.


Thank you ^•^ now...where was I?... Oh yeah
I'll shut up now!... Nah! Ha! You have a lot of time before the bomb goes. Tick tock tick tock. Boom! Boom! Boom! I can't stop singing this bloody tone! Tone! Tone! Ha! Ha! It makes my brain go boom! Boom! Boooooooom! *explosion from a guild next door*
Yeah no pressure mate. =3


*nodnod* I knows. ^^ But still gonna do that thinking. *sits and gets some tea*  

Mystiecat537
Crew

Pure-hearted Hellhound

31,600 Points
  • Wintersday Bard 50
  • Demonic Associate 100
  • Knight of Flurries 150

XxIce_ReaperxX
Captain

Lonely Phantom

10,725 Points
  • Perfect Attendance 400
  • Partygoer 500
  • Forum Sophomore 300
PostPosted: Sat Feb 28, 2015 11:48 am
Mystiecat537
XxIce_ReaperxX
Mystiecat537
XxIce_ReaperxX
Mystiecat537


Okie dokies. XD Hahahaha... That's kinda funny.. *glomps*

Oh may I continue o•o *takes a deep breath*
- Oh almost forgot if you know anyone that might be interested in joining in, tell them about this guild, this guild right here! *flashy arrows points at the guild*


You may. *grins* I will be sure to tell people about it.


Thank you ^•^ now...where was I?... Oh yeah
I'll shut up now!... Nah! Ha! You have a lot of time before the bomb goes. Tick tock tick tock. Boom! Boom! Boom! I can't stop singing this bloody tone! Tone! Tone! Ha! Ha! It makes my brain go boom! Boom! Boooooooom! *explosion from a guild next door*
Yeah no pressure mate. =3


*nodnod* I knows. ^^ But still gonna do that thinking. *sits and gets some tea*

Okay! As for me time to go hunting for new recruits *takes katana and skips off*  
PostPosted: Sat Feb 28, 2015 1:38 pm
XxIce_ReaperxX
Mystiecat537
XxIce_ReaperxX
Mystiecat537


You may. *grins* I will be sure to tell people about it.


Thank you ^•^ now...where was I?... Oh yeah
I'll shut up now!... Nah! Ha! You have a lot of time before the bomb goes. Tick tock tick tock. Boom! Boom! Boom! I can't stop singing this bloody tone! Tone! Tone! Ha! Ha! It makes my brain go boom! Boom! Boooooooom! *explosion from a guild next door*
Yeah no pressure mate. =3


*nodnod* I knows. ^^ But still gonna do that thinking. *sits and gets some tea*

Okay! As for me time to go hunting for new recruits *takes katana and skips off*


XD Okie dokies! I'll get a few people too, if I can.  

Mystiecat537
Crew

Pure-hearted Hellhound

31,600 Points
  • Wintersday Bard 50
  • Demonic Associate 100
  • Knight of Flurries 150

Meow Im Brit

Beloved Hellhound

9,350 Points
  • Marathon 300
  • Cool Cat 500
  • Forum Sophomore 300
PostPosted: Sat Feb 28, 2015 5:56 pm
XxIce_ReaperxX

Cap'n, I have a question!
What is the definition of a cursed human?
Like I kind of understand, but can you give examples of cursed and gifted humans?  
Reply
Proceed...

Goto Page: 1 2 3 ... 4 ... 147 148 149 150 [>] [>>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!